Bebeğim 3 aylık. Bugün altını değişirken bir tanıdığım aa pipisini yukarıya doğru kaldırıp bezlemiyormusun dedi. Çok şaşırdım ve ilk defa duydum böyle birşeyi. Bu şekilde yapan var mı? Ne maksatlı yapılıyor? Kendi çocuğuna hep öyle yapmış 🙄 Anatomisine aykırı değil mi zarar görmez mi yahu?🙄 ilk fırsatta doktorumuza soracağım fakat sizlerin de yorumunu merak ediyorum.