masterchefiniz ben de 2-3 gündür böyle yapıyorum çıkardığı sesler değişti sanki çabalamaya başladı. Ama yeni yeni ooluyo bu durum. Bunu. Öncesinde evde tek başıma bakıyordum çok fazla konuşmuyordum kitaptan bi şeyler gösteriyordum ama genelde şarkı açık olurdu arkada. Çok pişmanım daha sık etkileşime geçebilirdik. Üzgünüm o yüzden
- yeni başladım Daha sık ve yüzüne bakarak bi şeyler dedirtmeye çalışıyprum. Ekstra bi de sessiz bi yapısı var ama bu ara kucağa çook alıştı kucaktan inmiyor. Artık çalışmalara kucakta devam edeceğiz.