Zeynebebek_ Ya arkadaşlar 9 aylık kızım bensiz hıc durmuyo yapışık ikiz gibiyiz tuvalete gıdemıyorum hiç bir iş yapamıyorum bu durum ne kadar böle sürüyor valla bunaldım ya
3kedili2bebekli Zeynebebek_ 18 aylık bebelerim sizi üzmek istemem ama öyle yapisigiz ki bulaşık makinası boşaltmayı ve toz almayı biliyorlar güçleri supurgeye yetmiyor henüz ev süpürme ve kahve yapmayı da ogretirsem rahatlarim gibi geliyor 😂
byzyldz 3kedili2bebekli yaa benimki de 11.5 aylık makineden o çıkarıyor ben yerleştiriyorum arada üstüne çıkıp zıplıyor kapak kopcak sanıyorum😂 ben nerdeysem o orda kafayı yedirtmiyor değill
3kedili2bebekli Zeynebebek_ teşekkür ederim bebeğinizi evde pesinize takın ev islerine dahil edin başka çözüm yok inanın 😂☺️
mutlukoala Arkadaşlar 8-9 ay civarı bebekleriniz babıldamayı ne sıklıkla hangi durumlarda ağlarken mi yoksa keyfi yerindeyken mi ne şekilde yapıyor acaba?
byzyldz 3kedili2bebekli kendi biraz oyuna dalsa bile en ufak hareketimde hemen hazır ola geçiyor bazen sırf biraz dinleneyim diye nefesimi bile belli etmeden alıyorum😂
mutlukoala byzyldz benimki hala babıldamıyor bi kere anne dedi. Net şekilde 3 defa bidaha da net bi ley demedi ağlarken anni bı mı ma gibi sesler çıkarıyor bi dr gün içinde mutlu olduğunda çığlık atıyor o kadar
mutlukoala byzyldz tekrarlı olmuyo ama ağlarken bı, ma, annn o şekilde. Bu da mı babıldama ? Ben de çok üzülüyorum araştırıyorum babıldamadı diye oysa ki :(
byzyldz mutlukoala önemli olan hece çıkarması zaten acele etme bir iki hecesi varsa şu anlık yeterli hatta anne bile demiş gayet iyi kafana takılcak bir durum yok zamanla açılır sonra kafan ağrır🤣