GnsLna Sedefbilgin günde 3 kere 1 bardak suya 15 damla ilk gün gördüm ben faydasını emzirirken sızlayıp geliyor
ArifeNurDuman Merrose33 yok marketten aldım. Bebeğim zaten gazlı bi bebek ama gazını pıtır pıtır çıkarır ekstra bi gaz yapmadı. Boza da epey etkili tavsiye ederim
Alininannisi Merrose33 laktozsuz kefir var açık yeşil renkli Migros’larda satılıyor bende ondan kullanıyorum hem süt yapıyor bende bağışıklık güçlendiriyor hem anne hem bebek için çok iyi
GnsLna Sedefbilgin bebeğim 3 aylık ilk 2 ay sütüm çok güzeldi şimdi eskisi gibi kızımda sürekli emmek istiyor
Hanne1910 GnsLna canım damlayı nerden aldın acaba ogrenebilirmiyim benim de 36 günlük bebeğim var emmek istiyor bende emzirmek istiyorum ama süt çok az geldiği için bırakıyor aglamaya başlıyor
Ozgemir05 eyluleymen ayy benım kide öyle valla ama ne denediysem öyle çok faydası olmadı inşaallah şimdide bu damlayı deniyim inşaallah iyi gelir
eyluleymen @Ozgemir05 dün e bebekten promalt bi de stiil tea çayını aldık duydumuza koşuyoruz damla yi da alalım inşallh mama vermeye gerek kalmaz😔
Ozgemir05 eyluleymen aynen bizde öyleyiz ne duysam alıyorum yeter ki sütüm yetsin bir de göğüse masaj yapın bu sabaha KayınValidem yaptı baya süt aktı benım baya yukarıda süt kanalları ona göre siz de yapın
GnsLna Kızlar ben çok memnunum hala göğsümün sızlayıp süt gelmesini unutmuştum şimdi her emzirmemde sızlıyor inşallah sizede yarar
demetdemircioglu GnsLna yaa bende bununla ilgili baslik acmistim seninkini gorunce nasil mutlu oldum😀 bugun bizde aldik 1 bardak ictim insallah benimkide artar🤲
Ozgemir05 eyluleymen instagram da ebru Zülfikaroğlı diye doktor var ondan izleyebilirsin bende daha izlemeidm