parsingoo sftr teşekkür ederim myangelson bizimki bizi aramıyo bile çok kalabalık bir bölgede oturuyorum. Gebeliğimde aşı olmam için bile aramadılar
myangelson parsingoo bizim bulundugumuz yer baya sakin aile hekiminin tek hamile ve lohusa hastası benim bizimki de sürekli beni arıyor 😅 Diyarbakır’dayken hiç aranmiyordum ama orası kalabalıktı
ykaya18 2 gün önce aldım 2300 küsürdü. Evde sizde damlatabilirsiniz dedi hemşire. Ağızdan zaten damla şeklinde.
Kitsu Pazartesi alacağım ama evde vereceğim sanırım. Sağlık ocağı hemşiresi ne çok aç ne çok tok olsun demişti ilk dozda. Kusmasini istemiyorlarmis verdikten sonra da yarım saat emzirme dedi belki işinize yarar
myangelson parsingoo hamileligimde baya uğraştık 😂 memlekette kaldım riskli olduğum için burası diyor kaydını alma misafir baksinlar orası diyor kaydını almamız lazım 😂😂 en sonunda aldım kaydımı😅
tazeanne98 parsingoo şikayet edin bence ihmalci olduklatı için uyarılsınlar. Bwnimki sürekli arar gelmezsek arar.