123456777 parsingoo cuma günü yaptırdım bebeğime sağlıkocağında, 2350 tl ye aldım eczaneden . Ama anladığım kadarıyla eczaneden almakla özelde yaptırmanın pek bi fiyat farkı yok
Winner Sağlıkocağında ebe yapmıyor mu? niye özele gidiyosunuz?? Eczaneden alıp ebeye rica edin yapar bence
Winner soncahilbukucuu evet biliyorum özel aşı olduğunuda, özel hastane ismi yazınca söylemek istedim
tazeanne98 parsingoo kız iğne bile değil altı üstü ağzına sıvı veriyosun aşı dedikleri o ve yapması gerekiyor ne demek yapamam?
myangelson parsingoo yaa nasıl yapamıyor bizim sağlık ocağındaki kendi dedi bazen çocuk doktorları vuruyor onlar vurmazsa getir burada vururuz dedi bana
parsingoo tazeanne98 bizim sağlık ocağı aşı vakti gelince bile aramıyo bizi. Kendim peşinde koşuyorum aşılarını yaptırabilmek için 4 kere gittim sağlık ocağına 😞
Winner 123456777 özelde muayene ücreti veriyosun ekstra ondan gerek kalmıyor özele gitmeye. Çok iyi düşünmüssünz
parsingoo sftr teşekkür ederim myangelson bizimki bizi aramıyo bile çok kalabalık bir bölgede oturuyorum. Gebeliğimde aşı olmam için bile aramadılar
tazeanne98 parsingoo şikayet edin bence ihmalci olduklatı için uyarılsınlar. Bwnimki sürekli arar gelmezsek arar.