cemretoomm Lütfen korkma canım sakın ol. İnsan illaki telaşlanıyor ama sana şöyle anlatayım.
Arkadaşımın bebekken aynı şekilde kalbi delikmis ve ameliyat oldu hamd olsun iyileşti. Evlendi kızı oldu çocuğunda da aynısı oldu 2 yaşına kadar kapanır kapanmassa ameliyat dedi doktor. Kapanmadı ama çok şükür ameliyatı çok güzel geçti birkaç kez oldu hepside gayet iyiydi şimdi 5 yaşında cokda sağlıklı çok şükür. Emerken yoruluyor mu derken nefes nefese kalır gibi olursa demiştir büyük ihtimalle sıkma canını Rabbim safi ismi hürmetine şifa versin. Şunu da unutma bebekler bizden daha güçlü ve dayanıklı olur çok şükür 💕💜