cemretoomm ama rahatlasın sütünüz bol olsun ki o delikler kapansın bebiş gelişsin buna odaklanın, inan söylediklerim teselli niyetli değil gerçekten böyle düşünüyorum, benim kalp deliği değildi daha ağırdı direk aort tıkalı gibi doğdum ben 40 günlükken bypass oldum ama darlık tekrarladı stent takıldı, bu sebepten zor bir hamilelik ve doğum geçirdim ama allaha şükür doğdu bebeğim, hamilelik etkisi ile yine değerlerim kötü ve ek durumlarım var yüksek tansiyon, ritim bozukluğu ve kalp kapakçığında çökmem var, eylülde bebeğim ek gıdaya geçince ilaçlı çekim yapılacak duruma göre tekrar operasyon geçireceğim, ama tüm bunlara rağmen bakım daha ağır bir durumda hemde bebeklikte ölür demişler anneme düşünün bu yaşa geldim çocuğum oldu, kalp doktorum 2.ye asla dediğinden tüplerimi bağlattım ama allah sağlıklı da bir evlat verdi çok şükür, o yüzden dert dermansız olmasın yeter ki, inanın çok gidip geldim diye biliyorum kalp deliği aşırı görülüyor ve hep geçiyor, doğumsal kalp durumlarının yüzde elliden fazlası geçiyor çünkü henüz oluşum sürecinde onların vücutları, bir iki sene maksimum takip edilir sonra derler ki gelmeyin annesi bebiş turp gibi🥰