minikurabiyeninannesi bence vazgeçmeyin. İleriki aylarda hem ağırlaşmış olursunuz, sonrasında lohusalık dönemi uğraşamazsınız. Geri beze dönünce tekrar bırakmak zor oluyor. Artık 3 yaşına az kalmış aklı herşeye yetiyor. Geri bez takarlar diye yine aynı tavrı sürdürebilir. Evet çok zor süreç ama artık başlamışsınız.