Oğlum 32 ayını bitirmek üzere 31 aylıkken tuvalet eğitimine başladım ama o gündür bugündür eğitim bitmedi hadi kakayı anladım gerçekten zor öğreniyorlarmış ama çişim var bile demiyor. Özet geçecek olursam
Bezinden rahatsız oluyordu , gece bezi kuru kalkıyordu , anne çiş diyordu , merdiven inip çıkabiliyordu bende doktorumuza sorduğumda hazır olduğumu söyledi hatta daha 30 aylıktı ben 1 ay da Ramazan diye erteledim ve bayramdan sonra başladım.
Çişini tutmayı öğrendi uzun süre tutabiliyor öğlen ve gece bağlamıyorum kuru kalkıyor ama gün içinde ben götürürsem günü güzel kapatıyoruz ben götürmezsem ve söylemesini beklersem maalesef yaptıktan sonra söylüyor.
Bu arada çişinden de kakasından da aşırı rahatsız oluyor ben başlarda hemen değişiyordum ama su an rahatsız olduğunu bildiğim için 10 dk falan bekletiyorum özellikle kaka yaptığında bilerek bekletiyorum o 10 dk boyunca anne hadi çıkart anne hadi üstüm pis falan diyor bende her defasında güzel güzel anlatıyorum ama bir daha ki sefere yine altına yapıyor.
Bugün artık sabrımın taştığını fark ettim eşime bez al dedim o da bu saatten sonra geri dönmenin saçmalık olduğunu söyledi ona da hak veriyorum ama gerçekten 3 günde 1 hafta da 10 günde taş çatlasın 1 ay da öğrenen çocuklar var 2 ay oldu olacak hala öğretmedim sorun bende mi çocukta mı anlamıyorum..
hamileyim Eylül sonun da doğumum var o zamana kadar bu işi çözeriz diyordum ama hiç umudum kalmadı.