munismom huda1903 sürekli sol göğüsümden emzirdim 2 günde farketti baya süyüm geldi bi kaç tanede karışım yaptım
huda1903 munismom benim emzirmediğim zamanda öyle süt var ama biri büyük biri küçük işte bende çok yaptım süt çoğalsın diye o küçük olandan bile tazyikli geldi ama yinede büyüme olmadı bende maalesef
munismom Her huysuzladığında az olan göğüsümü veriyorum o göğüsümdren sağım yapıyorum baya faydası oldu ama dediğiniz gibi bırakınca eski haline dönüyor gibi