munismom Kızlar selam, iki göğüsümüde eşit seviyede emziriyorum fakat sol göğüsümde daha az, neden olabilir ve ne yapabiliri tavsiyelerinize ihtiyacım var 😓
124_3 munismom yanliz degilsin benimki de oyle oluyo ama bizimkiler sık sık ikisinden de emzir diyorlar icecekler yapabilirsin benimde ayni yani sag benimki sol da uiyu
munismom huda1903 resmen sağ göğüsümü emzirdikten sonra tekrar sütle dolduğunu hissediyorum ama solda asla öyle bişey yok nasıl bi yol izlemeliyiz acabq
huda1903 munismom valla ben buna çözüm bulamadım özellikle o göğsümü daha çok verdim dolsun şişkin olsun diye evet süt var ama diğerine göre dolu dolu değil ve biraz daha küçük ilk bebeğimde de böyleydi şimdide böyle
nadireseyda Benimde başta öyleydi bana normal olanişir dediler Bebeğimin ağlama krizlerinde yada karnı tok olsa bile memede olmak istediği zamanlarda hep sol gögsümü verdim az süt olsa da boş boş olsa da çekti Memeyi emdikçe talep çoğalınca sütümde çoğaldı şükür sonra birde mastit oldum 😅
munismom nadireseyda yeni doğum yaptığım zaman olmuştum bende, zamanlar çok canım acımıştı, şimdi diyorum tekrar olsada acısın yeterki
munismom 124_3 ben sıcak ıslak kompres yapıp masaj yapmıştım biraz acıyor ama sonra çok rahatlamıştım
nadireseyda 124_3 ben ılık duş ve her emzirme sonrası lahanalarımı değiştirdim soğuk lahana koydum göğsüme Aynı zamanda boğazlarım da iltihaplanmıştı serum ve antibiyotik takviyesi ile geçti şükür
arz_492 munismom ben hicbisey yapmiyorum sadece bestlak damla kullaniyorum sabah aksam 20 damla bide o az süt olan memeyi daha fazla emziriyorum
124_3 nadireseyda aman aman rabbim korusun cok dukkat edin kendinize valla gordugum kadariyla zor oluyomus agri falan
munismom huda1903 sürekli sol göğüsümden emzirdim 2 günde farketti baya süyüm geldi bi kaç tanede karışım yaptım