_alininannesi oğlumda 2 haftalık hamıleymısım haberim yok öğrencim benı ıttı 2 kat merdivenden yuvarlandım. Sımdı o bebek 12 yasında. 2.bebegımde hiç birşey yoktu fiziki ama kalbı durdu 3 aylikken. Kızımda trafık kazası geçirdim iç kanama geçirdim plesantası ayrıldı 19 hafta kanama yasadım kı kanama görsün gözünüz sagdan sola dönsem yattığım yer kan gölüne dönerdi.Yani tabıkı atlayın hoplayın zıplayın demiyorum ama Rabb’im alacak nefes verdiyse ne yaparsanız yapın sağ salim dünyaya gelır alacak nefesı yoksa sız nefes almayayım deyın bebek bır şekilde ölür. Kaybettıgım bebegımde de sağlıksız gebelık degıldı bu arada bende hem ağır derecede pıhtılaşma bozukluğu hemde pıhtılaşmayı dengeleyen hormonlarımda yoğun eksıklık cıktıgı ıcın ölmüştu bebegım. Bılıp gereken önlemleri alabilseydik o da yaşıyor olacaktı kuvvetle muhtemel ama onun ölümü benım tasıdıgım hastalığımı öğrenmeme ön ayak oldu. Allah’ın izniyle onca badireden sağ çıkıp kızımla kavuştuk. Sımdı bırı cennet kuşu 2sı dünyalık emanetim 2 evladım var çok zorluklarla onlara kavuştuğum