_alininannesi ada00 ben boşu boşuna kendi kendimi yemişim ya şaka gibi dokuz ay boyunca stresten kafayı kırdım resmen , maşallah size inşallah rabbim nasip ederse ikinci yavrumda ben de aktif olmak istiyorum ya
_alininannesi Valide-Ayse-Hafsa-Sultan harikasınız ya hızlı ve hamile 🤣🤣 çok imrendim size maşallah 🌸❤️
_alininannesi ZeydsMom folik asit aldım ona başlayacağım ekstra d vitamini kullanıyorum ama oğlum iliğimi kemiğimi sömürdüğü için dediğiniz gibi mutlaka değerlerime baktırmam lazım. Ne güzel sürpriz yapmış size ❤️
ZeydsMom _alininannesi evet mutlaka baktirin ne eksiklik varsa ilaca falan baslayin . Sonra zorlanmayin bide bebekle evde insanin enerjisi kalmiyor surekli uyumak bayilmak ve s yasamamak icin onemli. Benim degerlerim dusukmus bayiliyordum surekli cok sukur depoladik gecti sonra 🫠😄
pozitifanne06 _alininannesi ay ben hamileliğim boyunca aktiftim 32. Haftadan sonra da doğurmak için neler etmedim eşim videoya çekmiş pilates topu da deli gibi ziplamalar şimdi bile yapamayagaim yoga hareketleri YouTube’dan sonraki gün kesin dogurursunuz dedikleri o pilatesler kaldırım taşında aksak yürüyüşler. 41 haftalık hamileyken 15000 adım attım. Uzanma hareketi de yaptım plank de yaptım. Riskli gebelik olunca zaten doktor yat yürüme bile diyor ama diğer türlü o kadar dikkat etmeye gerek yok.
_alininannesi pozitifanne06 ben 38 de çatlayacaktım 41 hafta ne demek ya maşallah size Allah güç vermiş vallahi ☺️ evet haklısınız ben aslında baya okudum araştırdım ama kanıma girdi bütün ailem manipülasyona açık bir bünyem var sanırım hemen yattım dokuz ay yattım işte 🤣🤣
_alininannesi ZeydsMom illa ki düşüyordur emzirmek depoları yiyen bir süreç zaten haklısınız. Çevremde emzirdiğim için gebe kalamadım diyen de var o yüzden belki de korunmayı bıraksam da olmayacak bilmiyorum ki hiç inşallah sizin gibi sürpriz yumurta olur bana da 🤣
pozitifanne06 _alininannesi ay gerçi ben yaptım da noldu kanala girmedi suni sancı nanay dedi nişan bile doktorun zoruyla geldi sonunda sezeryan oldum 🤣 keşke yataydim 😅
seros3535 _alininannesi Doğuma 1 gün kala hala normal günlük herşeyimi yaptım ağır kaldırma vs tabiki dikkatli ve kontrollü şekilde hurafelerin hepsi ters çıktı yok ciğere dokunma iz olur vs birşeye aşerip yiyemeyince leke olur
_alininannesi seros3535 saç kestirmediler bana da bide limon istiyordu canım sürekli bebek kilo verir diye önümden limonu alıyorlardı ya 🤦🏻♀️
_alininannesi pozitifanne06 o daha kötü olmuş ya benim oğlumun suyu azaldı dönemedi ondan hemen sezaryen oldum acı sancı olmadı bende
nerminisitan _alininannesi çıkışmaz denilen yerlere de çıktım camlarımı da sildim kışlık hazırlıkları mı yaptım ağır da kaldırdım
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ZeydsMom bot giy kız yürü bütün gün akşama doğurmazsan ben de bir şey bilmiyorum 😆 ayaklarını zorlasın ama sen durma
ZeydsMom Valide-Ayse-Hafsa-Sultan o zaman yarin bunu baslatiyorum. 😄 Ay bide bacak aram fena agriyo ya kac gundur. Bacaklarimi acamiyorum 🤣
ZeydsMom Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ben sezaryen oldum ya ilkini ondan anlayamiyorum bisey. Yani sancim falan olursa nasil olur diye bi bilgim yok. Ama son zamanlarda mesela bacak aram, belim sag bacagim kasigim alt karnim fena agriyi hatta gece uyaniyorum bazen agrisina. Adet olucam sanki. Sonra geciyo ama.
artikbiranneyim _alininannesi ya o zaman kar zarar durumunu gözetmek zorundasınız tabi ama benim tercihim de ara vermek olurdu sanırım🫠
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ZeydsMom yalancı sancılar başlamış demek ki pazartesi inşallah sağ Salim kurtulursunuz