sydaglsen nkygsz çocuk uyuduğu gibi kapatarak bıraktırdım ben bütün gece çalmasına izin vermedim sonra zamanla kendi de baktım uyuyor tamamen bıraktım
mamacitaa_ nkygsz Benim kızım da 5 aya kadar full beyaz gürültü ile uyudu uyandı. ondan sonra ise pis pis açtım çünkü artık kaldiramiyordum o gürültüyü, suan ise uyuyup uyanana kadar pis pis sesi 😣
ayseguldogan Evet canım alışma süreci bu düzeni değiştiği için şaşırmıştır minno zamanla rayına girer merak etme