peter_pan buaklinerdenaldinnerden ateşte uyuyolar geçen hafta oğlum da öyle oldu ilaç kullanmadan çocuk kendine gelmiyor mutlaka uyandırın ılık suyla duş alsın
buaklinerdenaldinnerden CuteBadesMama yamanismom Hadianne peter_pan Gece calpolden 1 saat sonra ateşi düştü internetim gittiği için yazamadım buraya şuanda yine hafif ateşi var eşimi bekliyorum geldiğinde hastaneye gidicez çok teşekkür ederim yardımlarınız için inşallah kötü bişey yoktur
peter_pan buaklinerdenaldinnerden canpolat benim bebeğime iyi gelmedi en etkili dolven di dikkat edin enfeksiyon bu aralar çok var 38 le hastaneye götürdüm gün içinde 2 defa ve serum verdiler
buaklinerdenaldinnerden zuhalsebu sağlıkocağına gittim 4 saatte bir şurup verebilirsin önemli bişeyi yok gibi dedi calpol ve dolven verdi
cikolatahurma buaklinerdenaldinnerden bizimde bı gün ateş sürdü geçti ama şuan ishal yaklaşık 4 gündür perişan oldu ben anlamıyorum dış mı nedir çünkü enfeksiyon olsa ateş 1 gün surmezdi
buaklinerdenaldinnerden cikolatahurma bence havalardan ve dişten bizimde öyle bide pişik oldu anlam veremiyorum aynı bez aynı ıslak mendil farklı bişey de kullanmıyorum
Karanirem buaklinerdenaldinnerden sağlık ocagı cok başarılı değil bu konularda ateş 40 bu ay için çok yüksek dişte bu kadar ateş yapmıyor malesef
buaklinerdenaldinnerden Karanirem tabanca gibi olanda 40 çıktı oda şakakta bi noktada kol altından ölçtüğümde 38di ateşi 2 farklı ateş ölçerle ölçtüm 40 olsa mızmızlanır ve uyanırdı
buaklinerdenaldinnerden Karanirem sürekli takipteyim kızımda bi huzursuzluk yok içim o yüzden biraz rahat