buaklinerdenaldinnerden Alnından ölçüyorum 37-38 şakaklar 40 gösteriyo uyuyor ama ne yapıyim bilemiyorum çok korkutucu diş çıkarıyor 11buçuk aylık
lena00 buaklinerdenaldinnerden cihaz damar üstüne geldiğinde öyle çıkıyor . Islak bez uygulayın mutlaka
CuteBadesMama buaklinerdenaldinnerden geçmiş olsun, komple soyun, nemli bezle alnına, çene ve boyun arasına, omuzlarına, iç bacaklara soğuk kompres yapın, bez ısındıkça yenileyin. Yine de düşüremezseniz mutlaka acile gitmeniz lazım. Çok geçmiş olsun.
ohafalanoldum buaklinerdenaldinnerden alından ölçüm için üretilen bir cihaz ise şakaktan ölçmek doğru sonuç vermez sanırım alından ölçüleni dikkate almak gerekir diye düşünüyorum 🤔 yine de daha da yükselebilir yakından takip edip 38 üzerine çıkarsa ateş düşürücş verebilir yada soğuk uygulama yapabilirsiniz çok geçmiş olsun Allah kolaylık versin 🙏
buaklinerdenaldinnerden lena00 kötü olsa uyanmazmıydı önceden ateşlendiği zaman uyanıyodu çünkü mızmızlanıyodu
peter_pan buaklinerdenaldinnerden ateşte uyuyolar geçen hafta oğlum da öyle oldu ilaç kullanmadan çocuk kendine gelmiyor mutlaka uyandırın ılık suyla duş alsın
buaklinerdenaldinnerden ohafalanoldum vücudu da çok fazla sıcak elleri ayakları soğuk değil uyandırıp calpol vermeyi düşünüyorum
CuteBadesMama buaklinerdenaldinnerden ilaç önerisi yapmak istemezdim ama kızımın aynı süreçte aşırı ateşlenmesi olmuştu ve calpol hiç bir işe yaramamıştı, hastanede müdahale ettiler pedifen içirmişlerdi. Anında kesildi. Lütfen takipli doktorunuza danışın ya da nöbetçi eczaneden bilgi alın ama havale geçirmemesi için hastane müdahalesine kadar soğuk komprese devam edin.
beybitolat buaklinerdenaldinnerden bence bi calpol verin isterseniz ona göre tekrar takip edin baktınız hala aynı hemen acile gidersiniz
yamanismom buaklinerdenaldinnerden ayaklarının altını çörek otu yağı ile ovun, eklem yerlerine alnına ıslak bez koyun, uyandırmadan calpol verebilirsiniz bence eğer gerekli görürseniz, huysuzlanırsa ılık duşa sokarsınız
buaklinerdenaldinnerden CuteBadesMama biz daha önce ateşlendiğinde kullandık düşürdü ateşini uyandırıp rahatsızda etmek istemiyorum calpol verdim takip ediyorum 37-38 arası çıkıyo
zuhalsebu buaklinerdenaldinnerden şakak her zaman daha yüksek çıkıyor bizde de geçenlerde aynı ateşlendi el ayak da sıcaktı ciğerine dolu dedi doktor da şok oldu ama görünürde hiçbir şey yok halsiz bile değil, bence gidin doktora Onun dışında kızımın bi ateşlenmesinde göbeği 39 kafası 38 filan söylüyordum doktora en yüksek hangisi ise ateşi o kabul ederiz demişti 🤷🏻♀️
yamanismom buaklinerdenaldinnerden evet yarar ayaklarının altına sürün, üzerini soyun oda ısısı iyiyse zıbınla durabilir biraz rahatlayana kadar gögsüne de sürebilirsiniz
peter_pan buaklinerdenaldinnerden canpolat benim bebeğime iyi gelmedi en etkili dolven di dikkat edin enfeksiyon bu aralar çok var 38 le hastaneye götürdüm gün içinde 2 defa ve serum verdiler
buaklinerdenaldinnerden CuteBadesMama yamanismom Hadianne peter_pan Gece calpolden 1 saat sonra ateşi düştü internetim gittiği için yazamadım buraya şuanda yine hafif ateşi var eşimi bekliyorum geldiğinde hastaneye gidicez çok teşekkür ederim yardımlarınız için inşallah kötü bişey yoktur
Hadianne buaklinerdenaldinnerden kardeşim çocuk hemşiresi her zaman ateşi sakaktan ya da eklem yerlerinden olcmemi söyler calpol verin iyi gelir inşallah düşer ateşi