Cihangirinannesi25 teşekkürler. Sonuç bir ay içinde çıkmıştı. Eşimde siğil vardı bana da bulaşmış olma şhtimalinden dolayı ketem de sürüntü verdim orda 16-18 pozitif olduğumu öğrendim ama bende siğil yoktu zaten siğil yapan tipi 10-11 falanmış galiba. Sonuç riskli çıkmadı şu an için ama her sene takip edilecekmiş