obiranne1 sizde de mi böyle oluyor ?normal mi bilmiyorum ,ama ben tekrar gitmiştim çok ağrım oldu dedim.adet sırasında bazı kişilerde böyle oluyormuş.hani kayma falan var mı diye baktılar bir sorun yok.ilk bir yıl normal dediler. bir yıl da geçti ama korkumdan çıkaramıyorum da .adet ağrısını çekiyorum tekrar çocuk olur diye korkuyorum🤣