Gul244 defom05 hayır hiç ağrı olmadı ben korktuğum için çok stres yaptım ama ağrı sıfırdı diyebilirim
ohafalanoldum defom05 ben bugün devlete gittim taktırmak için smear testi aldı onun sonucu çıkınca kanda betahcg bakılacak gebelik yoksa ertesi gün takarız diyip 1 ay sonraya randevu verdi
defom05 ohafalanoldum ben ketem de taktırıcam kuzum geçen ay taktırıcaktım randevu yoktu bu ay için randevu oluşturulucak reglim geçen ay düzensiz oldu 1 hafta attı beni sağlık ocağında kan verip betaya bakılmasnı istediler sonra gelin takalım dediler
Gul244 defom05 adetim biteli bir hafta olmuştu ama sabah uyandığımda kanamam vardı doktor adetim diye taktı
2bebeannesi158_ beybimmm kanamlariniz coksa deri alti implant taktırın adet kanamasini azaltiyor suresini uzatabiliyir ama spiral gibi kayma derdi de yok kontrol derdi yok
beybimmm @eymeninannesi11_ bende normalde de ilk iki gün ağrılı ve yoğun kanamalı oluyor inşallah taktırdıktan sonra daha kötü olmaz
eymeninannesi11_ beybimmm normalde bende de adet agrısı olıyordu ama sprail den sonra ekstra ağrı oluyor sancı giriyor kıvrandırıyor arada girip gidiyor dogum sancısını andırıyor
beybimmm @papatyau kişiden kişiye değişiyormuş bakalım artık başka çarem yok spiral taktıracam sanırım
beybimmm @2bebeannesi158_ aslında ikinci gün viraz yoğun oluyor onun dışında kanamam yoğun sürmüyor siz implant mı taktırdınız düzensizlik yapıyor mu
Mikisss beybimmm spiral takdirdiginz zaman başka bir yontemle korunmayida deneyin.zira spiralle hamile kaldim ve simdi 6 aylık bir kızım var .takinca acıyor azacik cikarinca canim cikdi.kaymiş bir yerlerime batmişdi.