ssssemaa özele aşı alıp gitsenizde muayene ücreti ödersiniz. Muayene ücreti ödedikten sonra da aşıyı kendiniz almanıza gerek yok. Eczane fiyatı üzerinden alıyorlar bizden ücreti
Eğer alıp yaptırmayı düşünüyorsanız da hastaneleri arayıp bilgi alın. Hepsi aynı şekilde yaklaşmıyor duruma. Garanti olur.