ssssemaa Kızlar merhaba menenjit aşısını sağlık ocağı biz yapamayız dedi. Aşıyı alıp özelde direkt vurdurabilir miyim? Yoksa muayene randevusu mu almam lazım illaki? Reçete vs istiyorlar mı? Bilgisi olan yazabilir mi?
naghn ssssemaa reçeten olduğu sürece sağlık ocağı yapmak zorunda. Yapamam derse şikayet et cimere, il sağlık müdürlüğüne
oglumubeklerken ssssemaa biz rota aşısını eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırmıştık ama menenjit aşılarını doktorumuzun direkt hastaneden temin edip hastanede yaptırmıştı özel hastane bu arada
Mirabia ssssemaa özel hastaneden doktordan reçete alıp vurdurdum 3 gün önce. Reçeteyi görmeden vurmadılar birde kağıt falan imzalattılar.
56743 Özelden randevu al çocuk doktoruna doktor sana hangi ayda hangi asiyi olmasi gerektiğini söylüyor eczaneden alıp yaptiriyorsub aynı hastanede
ssssemaa 56743 devlette olduk muaynemizi. Takvim de oluşturduk. Ancak burada aşıyı yapamıyoruz enjeksiyon hemşiremiz olmadığı için dedi doktor. Direkt aşımı alıp özele gitsem vurmazlar mı?
56743 ssssemaa benim gittigim hastanede doktorun kendi kaşesini görmeden vurmadilar sadece kagida mi yazdi doktor asilari yoksa kendi kaşesinide basmış mı
56743 ssssemaa o şekilde vurmazlar o zaman bende aynı sorunu yaşıyorum birdahaki ay bidaha muayene parası verip aşı vurdurucam özel hastanede
ssssemaa 56743 çok saçma öyle ya devletteki doktor reçete ederse vuruyorlar o zaman öyle mi ya da aile hekimi yapabilir mi acaba
ssssemaa Gokturkmom bizimki niye böyle ya keyfi mi yapıyor acaba yanş yapmak zorunda da mı yapmıyor keyfi olarak acaba
ervosum ssssemaa nasıl yapmıyor sağlık ocağı, ilginç. Ben 3 doz yaptırdım kızıma hepsini de eczaneden alıp sağlık ocağında yapıldı. Siz aşıyı alıp randevu ile yaptırın hastanede bence