canparcam123 2girlsmom emzik ve biberon aynı olmuyor ben iki çocuğuma da emzik verdim şimdikine de vermek için uğraşıyorum
Gzd2016 2girlsmom evet bende korkuyprum mamayı şorıngayla verdim ilk sütüm gelmeyince ona bile alışmış memeyi verdirene kadar baya zorladı
Hosgeldiannelik Emziği ne zaman vermemiz gerekiyor? 25 günlük bebeğim var. Sadece aç olunca emmek istiyor. Emziriyorum, doyunca da memeyi bırakıyor. Sonrasında emzik veremiyorum. Açken emzik verince tutuyor ama bir anlamı olmuyor.
Merius Gzd2016 kızım 3. Ayini bitiriyor keşke zamanında verseydim 1 ay bekledigim için çok pişmanım zar zor aliyor hatta almıyor çoğu zaman sen bilirsin ama ben olsam hemen veririm uyuyunca da hemen cikaririm
Aysgl1997 Bende bu yüzden vermedim 4. Ayda zorla alıştı emzik bence bebeğin emme gücünü arttırıyor. Emzik kurtarıcı birşey beklemeden ver bence
Defnem07 Gzd2016 keşke doğduğu gün verseydim😔 yirminci günde denedim almadı 13-14 tane marka model denedik ama yok 🤦🏻♀️
Adacim Ben de bekleyip sonra vereyim derken şuan almıyor artık. 4 buçuk aylığız emziği geveliyor ağzında oynuyor ama emmiyor. Ben pes ettim artık uğraşmıyorum. Ama 1 aydan öncede damak yapısı bozuluyormuş ondan verme demişlerdi vermedik sonuç bu 🤷♀️
Kubuu1 Gzd2016 1 aylık Bebek emziği almıyor ya da bizimki almadı keşke daha önce verseydin dedim tutmadı çünkü eğer verecekseniz hemen verin
Karbeyaz88 2girlsmom ben emzikte biberonda vermiştim . Meme reddi oldu . Sonra sadece emzik vereyim dedi gene memeyi istemedi . Yani sen bilirsin ben emzik verdiğime bin pişmanım