Ben doktorumuzun da onayı ile 3 çocuğuma da emzik verdim. Doktorumuz, bebekler emme refleksi ile doğuyorlar. Emme olayını, onlar için terapi gibi düşün. Rahatlamaları, uykuya geçişin kolay olması falan bu yüzden. Çünkü doğalarında var bu refleks, anne karnında başlıyor daha demişti. Süreyi çok açarsanız, emziği kabul etmesi daha zor olur.