ipekbocegim37 obiranne1 Kız çocuğu ise eğer gayet normal Erkekleri bilmiyorum. Kontrole gittiğimizde nornalde ayda 1 kg alımı normal demişti.
ummukerem obiranne1 bizim tosuncuğun ortama girişi 😅 3440 doğdu 5700 çıktı 2 aylık muayenede 58cm de boyu sade anne sütü içiyoruz ama mama ilgili bilgim yok 🫠
obiranne1 pinar1905 bende bebekken kilodan 2 yaşında yürüyümusum nerdeyse şimdi iki çocuğum var 50 kiloyum asla alamıyorum nsnd
myangelson obiranne1 bana da fazla geldi ama çok iyi dediler mamayla beslendiği için sanırım normal görülüyor
cnsu77 obiranne1 benimde 3330 doğdu 67 günlük bugün kilosu 5.800 dü boyu da 57 cm. Bende emzityorum arkasına 90-120 cc mama içiyor .
cnsu77 obiranne1 ilk ay sadece 350 gr aldığı için doktor başlattı mamaya. Zaten 2 memeyi yarım saat 45 dk emdikten sonra bile aranıyor ağlıyor doymuyor mamayı da içince susuyor uyuyor o yüzden mecbur
obiranne1 cekubalim_ çok iştahım yok yemek yiyemiyorum sütüm etkileniyor doğal olarak günde 2 defa Max 3 defa veriyorum