tugces09 ada00 serumları bana çok iyi gelmişti ve mavi toniği.. bu da var elimde hiç açmadım emzirdigim için kullanmıyorum
busrastattz ada00 ben 1 senedir kullanıyorum ve çok memnunum yağlı bir cildim var hatta kapalı komedonlarım vardı dermatologdan tedavi de görmüştüm hap krem vesaire geçmişti ama sonra tekrarladı yani şöyle söyliyim yüzümün her yerini kaplamıştı Komedonlar aşırı derecede pütür tülüydü yüzüm bunun sayesinde geçti yemin ederim
ayisit ada00 evet hemen hemen her ürününü kullandım güneş kremi de dahil. Cildim yağlı ve akneye meyilli o yüzden tüm yağlı cilt olan ürünlerini denedim ve memnundum güzel bir rutinim vardı ama hamilelik ve emzirme dönemi maalesef şimdi kullanamıyorum.
ada00 ayisit anladım canım teşekkür ederim peki hangi güneş kremi önerirsin bu markadan benim karma aknaye yatkın cildim
ayisit ada00 https://ty.gl/3dgs1908cyz6l Bunu kullanıyordum bende hiç sivilce yapmadı umarım size de yapmaz.
ada00 gulkayaa teşekkür ederim canım sabah akşam mı nasıl kullanıyorsun öncesi bişey kullanıyor musun
gulkayaa ada00 Sadece akşamları az önce kullandım hatta yüzümü yıkıyorum kuruladıktan sonra makyaj pamuğuyla uyguluyorum 5 10 dk bekliyorum krem sürüp yatıyorum ama bunu yazın kullanmayı önermiyorlar cildi hassaslaştırdığı için güneş lekesi oluyor ama ben genelde evde olduğum için henüz kullanmayı bırakmadım düzenli kullanımda gerçekten etkisini görürsünüz
Ahsen211016 Güneş kremi harika , ve çok bereketli, ben pembeli olanı kullanıyorum cilt tonunu eşitliyor bb krem etkisi veriyor 😍 Tonigide arada kullanıyorum yüzümü temizledikten sonra birde güneş kremiyle mis gibi oluyor ben memnunum
biroglanannesii1 ada00 Yani biraz bütçeniz varsa daha iyi markalar kullansanız iyi olur Estèe Lauder, Lancôme gibi.. The Purest vb. Ürünler hepsi şişirilmiş boş ürünler.
pembeayakkabilikiz ada00 the purestin leke karşıtı olanını kullandım hıc bir faydası olmadı açıkçası.