ada00 tonik olarak hem bunu hemde mavi olanı kullandın bu sarı olan biraz asitli olduğu için her gün kullanımda benim cildimi çok kuruttu benim cildim siyah nokta çok birde hafif yağlı sivilce yok gözenek görüntüsü çok fazla serum olarak şimdi yabancı isimlerini tam bilmiyorum ama ambalajlarının tarif edeyim biri sarı biri turkuaz yeşil gibi birini gece birini gündüz şeklinde kullandım nemlendirici sabit heralde tek çeşit güneş kremi için de kapatıcı özelliği olanı kullandım gözenek görüntüsünü tamemen kapatmadı fondöten gibi ama biraz toparlanmaya yardımcı oldu makyaj yapan biri değilim ama her sabah güneş kremi şurup evden çıktığımda minik bı makyaj etkisi veriyordu 2-3 ay kullandım gözle görülür bı değişim oldu gözeneklerimde