brvnkr evet boyadım
meryemmb bı sıkıntı yaşadınız mı bende boyatacam korkuyorum. Ombre yapacam
brvnkr kendim evde boyadım , iyice besledim uyuttum direkt yaptım sıkıntı yaşamadım