Gizemabc keske deme dur daha bakalım bebisin cok yeni.bak sen nekadar sakin bir anne olursan evin icinde nekadar huzur olursa bebegin okadar hizli atlatir bu gaz olayını.sen bebegine ilk once huzur ver.bol bol sarıl,acısını paylas,bacaklariyla bol bol hareketler yap,sık sık masajlar yap ama sakın stres yapma.tabiki aglamasin bebeklerimiz hic birimiz istemeyiz ama agladigi zamanda bir sebeo aramana gerek yok sırf canı istedigi icin bile aglayabilir.bak benim kizimilk 3ay asiri kolikti ben uykunun ne demek oldugunu unutmuştum kaka problemimiz vardi 8 gunde bir kaka yapardı doktorum bendeki panikligi görünce cocuga huzur vermezsen bu durumu atlatamazsin dedi haklıymış.evde hep huzir veren müzikler açmaya başladım daha sakin kalmaya başladım ve tum bu soykediklerimle atlattik cok sukur.