Ailecek gorustugumuz kari koca arkadaslarimiz geldi. Bizim 2ay 6 gunluk kizimiz var. Onlarin da 3 aylik kizlari var. Bizim kiz daha misafir gelmeden basladi aglamaya sizlanmaya. Gazli bir bebek ve huysuz haliyle. Arkadaslarin kizinin nerdeyse sesini duymadik🧿 benim kizim uykuya cok zor dalar. Aglar, huysuzlanir. Gun icinde bana hicbir isimi yaptirmaz. Arkadas bebegini emzirdi. Besige yatirdi. Kiz oyle kendi kendine uyudu. Sastim kaldim. Annesi dedi ben kizimin gozyaslarini 40indan sonra gordum, aglamaz oyle yatiririm kend kendine oyalanir. Cok ozendim. Her sozuma maasallahla basladim. İki bebek tamamen zit hale tavra sahip. Hangimizinki normal bilemedim. Ve cidden canim skldi. Keske benim kizim da gazsiz olsa akillinuslu koydugum yerde dursa dedim😕