Kuzeymomss pearlmomy uyanıkken mı kolonoskopi oldunuz ? Neden uyutmadılar ? Bu arada çok geçmiş olsun, sonuçlarınızın temiz çıkmasına sevindim
pearlmomy Kuzeymomss kolposkopi, spektulum takılı oluyor içeri verdikleri sıvının hafif uyuşturma etkisi de var sanırım.anesteziyle yapıldığını düşünmüyorum zaten istesem alamam emziriyorum
Kuzeymomss pearlmomy Normalde anestezi ile yapılıyor , uyutuyorlar yani. Önceden devlette uyutmuyorlardı ama artık uyutuyorlar. Bende oldum da ondan sordum şaşırdım , çünkü her yerde uyutuyorlar diye biliyorum
pearlmomy Kuzeymomss hadi ya hiç bilmiyorum ben . Zaten emziriyorum olmazdı ki.işlem sırasında aşırı bir ağrı sızı olmuyor da sonrasında oluyor zaten
pearlmomy Kuzeymomss sizin dediğiniz rahim yıkama mı acaba onu bi arkadaşım yaptırdı o da uyutulmuştu
Kuzeymomss pearlmomy beni uyuttukları için işlem sırasında da sonrasında da hiç birşey hissetmemiştim
Kuzeymomss pearlmomy Hayır,dediğim şey kolonoskopi. Artık her hastanede uyutarak yapılıyor diye biliyorum
LezizeNine begolas siğil olunca hpv negatif çıkıyor mu yoksa siğil testin pozitif olduğunu mu gösteriyor?
begolas LezizeNine bende sigil yoktu ama her sigil hpv degil diye biliyorum yani sigul varsa sa negatif cikabilir