Ess92 yani göz korkutmak istemiyorum ya da benim acı eşiğim çok yüksek bilmiyorum.kolposkopi yapıldıktan sonra baktım bildiğiniz rahme doğru bi sıvı sıkılıp şüpheli bir alan varsa biyopsiye göndermek için parça alınıyormuş.ki benden de alındı çünkü tüm işlem boyunca gözlerim kapalıydı hayatta bakamam ama bitince baktım upuzun bi çubuk vardı ve biraz kan olmuştı.keşke hiç bakmasaydım dedim. Yani inşallah bişey çıkmaz tabi ki,doktorum biz tüm testleri yapalım git gel olmasın hem de kafamızda soru işareti kalmasın dedi.ayrıca benim sigortam olduğu için karşıladı kolposkopiyi ama normalde sigortam olmasa 27bin gibi inanılmaz yüksek bir fiyatı varmış