ummukerem benim başımada geldi ama tam tersi yani doğduğundan beri birşey denmedi süreklide doktora kontrole gitti 1 yaş kontrolünde doktor kalbinde üfürüm olabilir dedi sonra biz gittik çektirdik ama kızım aşırı ağladı çektirirken çok hareket etti doktorda şuan birşey yok gibi ama çok hareket ettiği için çok sağlıklı bakamadığını söyledi ve 3 ay sonra tekrar gelin dedi bende doğduğundan beri birşey denmemesine ve 1 yaşında bunun fark edilmesine aşırı sinir oldum