Kızlar bugün 2 ay kontrolü için gittik doktora. Bebeğimizin kalbinde hafif bi üfürüm olduğunu söyledi doktor. Muhtemelen bir şey çıkmaz ama kalp doktoruna yönlendirdi eko için. Başına böyle bi şey gelen oldu mu? Endişelenmeli miyim🤕 varsa bile büyüdükçe geçiyor falan diyorlar, tecrübeli annelerimiz süreci anlatabilir mi acaba