uykusuzanne__ çok fazla gözlük demeyin, çok vurgulamayın, çıkardığında aşırı tepkiler vermeyin, inatlaşmayın çıkarınca alın 5 dk sonra tekrar takın. İlk zamanlar gözlüklü ve gözlüksüz görme arasında fark olduğu için istemiyorlar. Bu ilk saç fırçaları var ya onlarla yüzünü kulaklarını fırçalayın. Ellerinizle saçlarını kafasını falan kaşıyın. Yüzünü elleyin bol bol duyusal hassasiyeti böyle böyle geçiyor. Bizim fizyoterapistimiz bunları çalıştı hep şimdi çıkardığımız zaman gözlük diye ağlıyor. Ama hala aa gözlük mü taktın sen gözlüğün ne güzelmiş falan desinler hemen çıkartıyor o zaman alıyorum 5-10 dk sonra takıyorum