uykusuzanne__ Hanımlar benim kızımın gözü kayıyordu o yüzden kızıma doktor dereceli gözlük verdi bugün gözlük geldi ve kızım hiç takmak istemiyor çıkarıp duruyor napmam lazım lütfen yardım edin akıl verin bana ipte aldık ama asla istemiyor yine çıkarıyor 🥲
Makbuss uykusuzanne__ benim 2 buyuk kizimda 2 yasdan sonra takti biraz zaman aliyor alismasi ama insallah alisacak biraz sabir canim arkasina ip veya lastig gibi biseyle takmsti kizlarim gozlukcu vermisti bize
ebrusssen Merhaba canım ne kadarlık kızın . Benim kızım 5.5 aydan beri gözlük takıyor şuan 6 yaşında hiç takmak istememezlik yapmadı . Ayrıca 22 aylıkken şaşılık ameliyatı oldu
Tatlican uykusuzanne__ Bu konuda bilgim yok ama bana kalsa birden olmaz göz önüne koy az takalım de ve faydalarını anlat eğer takmazsan sevdiğin çizgi filmi izleyemezsin Dr izin vermez de Allah şifa versin
Karanirem uykusuzanne__ arkadasımında aynı bebeğinin gözü kayıyor 7 numara gözlük takması icin bizde hep birlikte gözlük taktık bazende doktorla korkutuyoruz malesef 😂
Bayanyanakkkkkk uykusuzanne__ bizde aynı durumdayız 6 aylıktan beri gözlük bizimle gün gelıo çok takıyo gün geliyo çıkartıp atiyo taksa düzelicek gözü.hipermetrop var 4 numara .sizinkı kaç aylık ve neye bağlı kayması ?
Ballilokmam11 uykusuzanne__ sizde kendinize numarasız bir gözlük alın ve kullanın bir süre sizden gördükçe kullanmak isteyecektir bence benim kızım güneş gözlüğünü benden görüp takıyor