bbenim dayanmak zorundayiz.Ben de tabi saun olayin soku ile yaziyorum bugun kurtaj oldum 9+2 gunluktu.Gecen sene de yine bu haftalarda kalbi durdu kurtaj oldum.Hic tahmin etmemistim basima tekrar gelecegini.Rabbim kizima saglik uzun omur versin diye dua ediyorum.Insallah tekrar nasip eder.Saglikli olacaksa .Rabbim gonlunuze gore versin,dayanma gucu versin ve cok gecmis olsun