3 hafta önce bebeğimin kalbi durmuş. Bugün kontrol için gittiğimde bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim 2 saat içinde de kürtaj oldum. Doktor yaşasaydı engelli olucaktı belki doğunca yaşamadan ölecekti dedi hiç beklemiyoduk böyle bişey olucanı Rabbimden geldi Rabbime gitti dua eder misiniz bana Rabbim içime ferahlık versin. Biraz uyumak istedim ama Doktor’un bi an da öyle demesi gitmiyo gözümün önünden minik bebeğim yok artık.