Rabiiul Kemikleri suya koymuştum ama dışarı fln çıktım kaldı öyle , akşam da kv geçeceğiz yemeğe , kemikler suda kalsa yarın haşlasam olur mu ?
Rabiiul cokbilmismom Leylaa_ momas _YanakReisinAnnesii Teşekkür ederim çeşme suyu koymadım içme suyu koydum zaten kıza haşlayıp buzluğa atıyorum da ilk defa kaldı böyle , 7 saat kısık ateşte haşlıyorum siz kaç saat haşlıyorsunuz ?
cokbilmismom Rabiiul suda bekletip döküp kanları temizlediyseniz tekrar yapmaya gerek olmaz ama yapmadıysanız yapın. Ben normal çeşme suyu koyuyorum yani kendi yemeklerimizide o sudan yapıyorum niye hazır su koydunuz. Bende 7 saat kaynatırım evet anca oluyor en kısık ateşte
momas Rabiiul annem yapmıştı bana 6-7 saat kaynattı sonra soğuttu minik sos kaplarına pay etti. İçine de biraz etlerinde de didikleyip koydu
_YanakReisinAnnesii Rabiiul ben artık yapmıyorum ama yaptığım zamanlar tencere de kısık ateşte suyu bittikçe biraz su ekleyerek en az 6-7 saat kaynatıyordum.
Rabiiul momas bende öyle yapıyorum canım bu sefer kasap daha etli göndermiş saolsun bir kısmını da ayırıp sebze çorbasına koyacağım
cLearQueen momas nasil bi et aldiniz onun icin ben koca sehirde kuzu kiyma bulamadım ya oyle yapayim bari
momas cLearQueen valla aşkom annem almış ilikli kuzu kemiği diye ama biraz zor bulunuyor çünkü herkes hemen alıyor kasabın varsa söyle önceden ayırsınlar. Kıyma nasıl bulamıyon kız migros yok mı oralarda ben eti kıymayı ordan alıyorum
_YanakReisinAnnesii Rabiiul suda bekletme işini bende yapıyordum,1 gün su dolu birşeyin içinde bekletiyordum mutlaka kanları falan iyice aksın diye.
Rabiiul _YanakReisinAnnesii koydum canım ilk suyu söktüm sabahtan beri suda 2. Yi koydum yarın da onu döküp yenisini koyup haşlayacağım