sinem_93 Bende çankırılıyım bizim orda kuru fasülye de atılır içine çorba değilde yemek gibi oluyo ama ıspanak ilk defa duydum. Buğday nohut fasülye birde bolca kuru nane koyarız. Annemin bayramlardaki vazgeçilmez çorbası bayılırım 😋