amihra Ballilokmam11 Bende aldım ama yetmiyor hem bayram için hemde sonrasında giydirmek için alacağım
Betulsark Aslında bir sürü yeni yazlık takımlar aldı anneannesi biz vs hiçte giyilmedi daha ama bayram olunca bayramdan hemen önce yenisi alınması gerekiyormuş gibi geliyor 😅