binnur37 haftalık dip köşe temizlik yapan ben büyük süpürgeyi unuttum artık salıyorum robotu elimde bi ıslak mendil bi mop yalap şalap siliyorum geçiyorum siz böyle atınca nasıl canım temizlik çekti ama maalesef 1 yaş bebeğimi bırakacak bir Allahın kulu olmadığı için aklının ermesini bekleyeceğim he bide anaokullu abimiz var onu saymıyorum bile 🥹 sadece her yerin hiç kullanılmamış gibi olduğu evimi özledim milim milim yaptığım temizlikleri ahh ahh neyse canları sağolsun yavruların bir gün onların bu dağınıklıklarını parmak izlerini arayacak gözlerim biliyorum o yüzden kabullendim yaşanabilir halde olsa yeter diyorum artık ❤️ size kolay gelsin ❤️