binnur37 kolaaay gelsiiiin 💃🏻💃🏻
Ahmet kaya da sevilmez mi be şarkıları insanı başka bir boyuta götürüyor resmen.
ben de yeni bitirdim süpürge vileda ve azıcık toz alma masa tv ünitesi vs, şimdi oturup ne genel yapacağıma karar vereceğim insallah bebegim uyanmadan 🥹