blueberryyy__ tabiki hastalik ve ya diger dediginiz ozel gunler uyku bozuklugu normal, sonucta bebek , robot degil. Biz yetiskinler bile hastalaninca degisiyoruz. Ilk bebegim oldugu icin tecrubesizim ve surekli diger anne arkadaslarima soruyorum ve neredeyse hepsi uyku sorunu yasadigini soyluyor. Ben de acaba buyudukce bizim uykumuz da bozulur diye telas ediyorum. Cok sukur simdiye kadar uykusuz birakmadi cok . Ben de bebekken uykuyu cok severmisim, geceleri kesintisiz uyurmusum, tek dilegim bebegim de bana benzer bu konuda 😂