nura97 bebeğim 4 ay 5 günlük. Ve uyku gerilemesi var. Gündüz uykuları çok kısa ve zamansız olmaya başladı ve ağlamaları arttı. İştahı yok. Bu süreç geçici tabiki bazı aksamalar oluyor mesela aşı oldu uyumadı uyandı durdu gece, sünnet oldu keza öyle. Diş çıkarmaya başladı gece bir kaç uyanıyor mesela benimle yatırıyorum ki uykusu bölünmesin. Hemen emzik piş piş geri dalıyor. Ama bunlar tekrarlanmadığı sürece bir sorun olmuyor. Rutinler devam etmeli. Mesel biz her akşam saat 7 de başlıyoruz duş, pijama giyme bez değişimi, masaj , kitap okuma ve beslenme şeklinde ilerliyoruz zaten uyumak istiyor kendi çünkü artık anlıyor bunları yapınca uyuma vakti geldiğini. Birde şunu söyleyeyim bazı bebekler uykuyu sevmiyor ya çok şahit oldum. Ne yaparsan yap uyumuyor. Çok şükür biz sorun yaşamadık umarım sizde yaşamazsınız.