dnzzynpmom ben sahsi olarak konusayim. istanbul gibi bi yerde özellikle cocugu olan biri evim hep tertemiz kaliyor diyen biraz sıkıyodur bence. istanbulun havasi o kadar kotu ve o kadar tozlu ki, evin havasi biraz bogukluktan ciksin diye iki dakika cami acsak ortalik toz duman oluyor zaten. bebisin zaten aglamadan durdugu sure asiri kisitli oluyor o zaman diliminde insan ya karnini doyurmaya calisiyor ya da camasirlari halletmeye calisiyor cunku bu sefer camasir yigiliyor. hadi iki gunde bir firsat buldun silme supurme yaptin diyelim hem ustun koru oluyor hem de bu sefer dolaplar camlar perdeler tezgah ustlerini b.. goturuyor. esim her evden geldiginde ortaligi toparlamasina ragmen gercekten yetisilmiyor. arada bir dip bucak temizlik icin cagirmaya calisiyorum ben en azindan bir sure ev temiz kalsin diye.