katara ya canını sıkma bile isteye düşürmedin ya. Genel durumu iyiyse zaten ilk dört saat çok önemli diyorlar
Senin baya oldu bence. İçin rahat edecekse özele de götür ama panik olma anlıyorum çok üzülüyorsun da. Bebek hissediyor. Sen rahat ol ki o da olsun.