Ayrıca aklında bulunsun bir doktor bize şu şekilde bilgi vermişti: düştüğünde bağıra çağıra ağlayan ve susmayan bir çocuk için endişe etmeyin. Düştüğü halde tepkisizse, sessizse, mayışmışsa, uykuya meyilli ise işte o zaman endişe edin demişti. Bilginiz olsun