nurhan85
kubra00k ben kamu personeliyim ücretsiz izin için üç yıl çalışma zorunluluğum var doğum iznim bebeğim iki aylıkken bitti ailelerimiz uzakta bulunduğumuz yerde kimseyi tanımıyoruz küçük bı yer bakıcı yok olsada bu kadar küçük bebeği kendi anneme bile emanet edemem anne sütü alıyor çünkü. Benim ise başlamam demek sabah 7 akşam 4 çocuğumdan uzakta kalmam demek şimdi yinede doğurmalı mıyım?