Balkizim6535 Hissettiniz mi kızlar sabah 5.8 oldu az önce 4.0 İran sınırda ben iyice korkmaya başladım. Allah evlatlarımızı korusun inşallah
SuDuru Balkizim6535 hissetmedik ama güne iyi başlayalım dedik ama yine corona depremle uyandık maalesef Allah sonumuzu hayretsin inşallah
Durum_m Balkizim6535 hissettim tabi hissetmez olur muyum hatta güne hiç iyi başladığım söylenemez. Eşim nöbetten çıkmıştı henüz gelmemişti deprem olunca ağlayarak aradım geliyorum dedi bekle bekle yok gelince çıldırdım tabi.. ya biz mi abartıyoruz yoksa onlar mı rahat😡
SuDuru Balkizim6535 siz nerdesiniz acaba çok geçmiş olsun inşallah ya hergün dua ediyorum Allahım biraz daha sakin yaşıyalım dünya da bir gün yüzü görelim diyorum
Portakal Toprak0835 vanda korana virüsü yok vanda korana virüsü şüphesi var 5 kişi gözlem altında tutuluyor daha tespit edilemedi
Mertderya Toprak0835 dün gece Hakkari’de de bi anne bebek vana sevk edildi virüsten 😢😞bizde burdayız çok korkuyorum artık memlekete gitmek zorundayım galiba ama ya eşim nolck kafam durmuş durumda o polis kalmak zorunda
Bebegimucizem Balkizim6535 ne olacak İran’ın hepsi Van’dan Türkiye’ye giriş sağlıyor. İran da zaten bu virüs kol geziyor
Balkizim6535 Durum_m valla onlar rahat. Ben çocuk odasında bebeği sallıyordum. Deprem olunca alıp yatak odasına gittim sesime uyanıp bismillah deyip geri uyudu. Ben şok gelde delirme
Haticeederen5 Dünden beri Kac tane post açıldı bu konuda sürekli bu konunun açılmasını anlamiyrm herkes tedirgin oluyor
Sefr Haticeederen5 katılıyorum size ve ortada tesbit edilmiş bir virüs yok boş yere paylaşıp insanları korkutuyrlar
Almila65 Bütün gece korona kabusu sabah depremle uyandık yarın eşim nöbetçi şimdiden onu düşünüyoum😢😢Allah sonumuzu hayır etsin
Balkizim6535 Almila65 çok dikkat etmek gerekiyor. Benim eşim akşama kadar insan içinde. Ödüm kopuyo resmen
sm_goktugada başkaledeyim koltuk beşik gibi sallandı Allahım korusun artık dursun Allahım diye dua ettim
Balkizim6535 Bebegimucizem bence biran önce kapatmalılar sınırı. Önümüz nevruz bütün İran dökülecek buraya